NAZAJ
NA VRH

Kako deluje Kuponko.si
Hvala za vaše sporočilo!

Posredovali ga bomo prvemu prodajniku, ki ga srečamo pri avtomatu za kavo
in obljubimo, da se vam javimo v najkrajšem možnem času!

POSREDOVANO SPOROČILO

Ime in priimek:
Email naslov:
Telefonska številka:
Kategorija ponudbe:
Podjetje:
Naslov podjetja:
Vaše sporočilo:
NAZAJ NA VSTOPNO STRAN
Reklamacije

 

Kuponko.si ni lastnik, niti nima v lasti proizvodov ali storitev, ki jih promocijsko ponuja preko spletne strani Kuponko.si, zato ne more biti odgovoren za morebitne napake, škodo ali druge težave, ki lahko nastanejo pri uporabi promocijskih proizvodov oz. storitev. Za kakršne koli težave, škodo ali napake v zvezi s promocijskimi proizvodi oz. storitvami, ki jih določa ponudnik, je odgovoren izključno ponudnik sam kot lastnik proizvoda oz. ponudnik storitve.

Ekipa Kuponko.si se obvezuje, da bo vse reklamacije obravnavala resno in poizkušala najti ustrezen način tako za tvoje zadovoljstvo kot tudi za zadovoljstvo ponudnika. Za kakovostno opravljeno storitev je odgovoren ponudnik.

Na vse reklamacije bomo odgovorili v roku 8 dni. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

1. Oddaja reklamacije

Reklamacijo lahko oddaš neposredno iz profila.

  1. V profilu pojdi pod »Aktivni kuponi«.
  2. Tam pritisni na gumb »Poglej več« na kuponu, ki ga želiš reklamirati.
  3. Izberi »Reklamacija« .
  4. Napiši krajšo »Obrazložitev«.
  5. »Oddaj reklamacijo«.

Pri reklamacijah radi pomagamo tudi v našem klicnem centru, kjer smo na voljo med delavniki od 7. do 18. ure ter ob sobotah od 9. do 13. ure. Pokliči 070 477 277 ali nam pošlji sporočilo preko kontaktnega obrazca. Na vse reklamacije bomo odgovorili v roku 8 dni.

2. Reklamacija storitve v roku 14 dni po nakupu

Kot uporabnik portala Kuponko.si imaš pravico, da v 14. dneh od aktivacije oz. nakupa kupona odstopiš od pogodbe po 43.č členu ZVPot, ne da bi ti bilo treba navesti razlog za tvojo odločitev. Denar vrnemo v Denarnico, na izrecno željo pa tudi na transakcijski račun.

Za vračilo kupnine se uporablja določba drugega odstavka 43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov, po katerem mora podjetje vrniti kupnino nemudoma oziroma v roku štirinajstih (14) dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Kuponko.si vračilo denarja izvede najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od dneva posredovanih podatkov za vračilo denarja.

Če je kupec pri nakupu zaokrožil vsoto in doniral denar, se mu donacija pri reklamaciji ne vrne, temveč se kupcu vrne zgolj vrednost samega nakupa.

Zaradi varstva osebnih podatkov in zaščite uporabniških profilov se za veljaven odstop od pogodbe šteje le pisni odstop preko e-pošte ali navadne pošte, s priloženim izpolnjenim obrazcem.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.

3. Reklamacija storitve po 14 dneh od nakupa

Vse morebitne reklamacije po 14. dneh od nakupa rešuješ s ponudnikom storitve v reklamacijskem roku, ki je za ponudnika storitve oz. izdelka osem (8) dni od posredovane pisne pritožbe s tvoje strani. V tem roku ti je ponudnik storitve oz. izdelka dolžan posredovati pisni ali ustni odgovor na posredovano pritožbo.

Za neizkoriščene kupone po izteku veljavnosti kupona vračilo denarja ni možno, saj Kuponko.si po izteku akcije ponudniku izplača ves denar od prodanih kuponov, zatorej vsa morebitna vračila denarja po pretečeni veljavnosti vrši ponudnik storitve ali izdelka.

4. Reklamacija izdelkov

Uporabnik mora vedno izdelek poslati nazaj ponudniku, pri čemer stroške pošiljanja krije sam. Ob enem mora o tem obvestiti tudi Kuponko.si. Ta mora, preden bo kupnina vrnjena, vse podatke o tem prejeti tudi od ponudnika samega. V vseh primerih se mora s storniranjem naročila in povračilom denarja ponudnik strinjati, lahko pa izdelek zamenja na svoje stroške.

Vrnjeni znesek mora zajemati tudi poštnino, ki ste jo plačali ob nakupu blaga.

5. Ostali pogoji reklamacij

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) potrošnike obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z ZIsRPS. Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj.

Vračilo denarja za kupone, ki so unovčljivi le na določen datum (koncerti, izleti, itd.), je možno reklamirati izključno v primeru, ko je zahtevek za vračilo denarja poslan vsaj 24 ur pred pričetkom dogodka, v nasprotnem primeru vračilo denarja ni možno.